I need a kicking cause I'm fake

Ååh pepp och fint med födelsedagskalas och allt! Wihiiii! Det bästa på länge, December börjar bra! Galet bra. Galet var ordet (och för första gången ska jag göra en smiley eller vad man kallar det egentligen, på min blogg) ^^ hihi.

Nu är jag mest allmänt förvirrad för jag är så dålig på att planera och har inte sovit jättemycket så hissen går ungefär bara till andra våningen känns det som. Körrep imorgon i alla fall och träffa Gotland-Sofii! Wiii! 

Jag fattar ingenting och jag tror inte att ni gör det heller
But hey, min blogg är tolkningsbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar om det är någon som försåtr någonting egentligen? Kalaset var pepp och du är galet bra! PUSS på BÄSTA Lolet <3

2008-12-03 @ 23:48:04
Postat av: Emma

Det var jag där uppe ;)

2008-12-03 @ 23:48:29
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: Alko

Ingen förstår någonting.



-Linda Bengzing har kollen!

2008-12-04 @ 23:15:34
Postat av: Loli

Puss på BÄSTA Emma!

Och Linda Bengtzing är min idol!

2008-12-05 @ 19:05:28
URL: http://loni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0