Och så sa han det alla tänkte. Amen.

Prästen: "... Och alla välkommnar Honom..."
Random unge någonstans i församlingen: "Inte han igen!"

Ja, det var nog det roligaste idag. Annars har det varit en helt vanlig söndag (ni vet när man sitter och gör ingenting fastän man vet att man har tusen saker man borde, för att inte säga måste, göra och likförbannat så tar man inte tag i det) och jag tänker att den där ungen egentligen hade jävligt rätt. Inte han igen. För jag menar, hur många gånger har han inte kommit nu, hur många gånger har vi inte firat hans jävla födelsedag. Och väntat (vilket förövrigt har funkat ganska bra för mig. Idag har jag väntat en jävla massa.) Hade det inte varit rätt festligt om vi varje år hade firat olika högtider vid olika tillfällen. Lite jobbigt för almanacksföretagen kanske men man får ju offra sig.
Nästa år ska jag nog fira Tisk (fråga mig inte vad det är för det vet jag inte men det innefattar i alla fall simfötter, små gula älgar och punschrullar) den 17 juli.

Jag är på skrivhumör och sitter och knåpar med engelskan (men nej, den föder ingen inspiration). Igår var min kusin Sofia här och det var himla trevligt. Idag var jag i kyrkan då. Det var rätt trevligt det med även om prästen var sjukt seg. Och så snackade han ju bara om nån snubbe hela tiden, Gud eller vad han hette, och om hur himla bra den här killen var. Ingen fantasi alls.

Jag längtar till nyår så att jag kan få ha på mig min nya fina klänning som är röd! Och så att jag kan få avge ännu en bunt meningslösa nyårslöften som jag ändå aldrig håller (oftast är det väl mest önskedrömmar kanske).

Nej, här blir ju inga barn gjorda (Och tack och lov för det.) Så jag ska nog gå och spela lite.

vi ses på spårvagnen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Loli jag och lisen planerar in en nyårskonferens =) vi tänkte fika nån dag denna veckan du å vi å mella vi ska bara säga till er! Nu gör jag det iaf lite =) Jag vill också ha en klänning <3 puss!

2008-11-30 @ 19:17:34
Postat av: Emma

Tisk låter fint, får jag vara med? Nej, men det är klart att du inte gör några barn, du är ju pryd! Eller hur var det?



Imorn är det fest! Pepp! PUSS<3

2008-12-01 @ 20:39:36
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0