How I need to need you

Idag. (Igår.)


Diskade jag

Lyssnade jag på Radiohead och flyttade min garderob från golvet till in i garderoben

Lagade jag spenat- och potatissoppa

Letade jag upp ett recept på glass

Spelade jag efter c-klav för första gången på flera år (överdrift)

Var jag på förfest

Åkte jag buss hem


Mycket meningsfull dag

Ganska trevlig, på sitt lilla sätt.


Magkänslan, intuitionen och ödet

Tycker om att driva med mig tror jag

Jag brukar krydda mina maträtter på en höft

Hebamare Örtsalt kan man in princip aldrig få för mycket av

Inte heller muskot,

... när det gäller spenat då.


Miserabelt, misär. Men jag kan i alla fall låtsas att jag har ett liv. Det är inte alls så deppigt som det låter tror jag. Sov fint!


Kommentarer
Postat av: Alex

Man kan bli hög på muskotnöt hörde jag! Nu vill jag till loppmarknaden. Du vet den där där alla våra nya saker står på rad?

2009-06-13 @ 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0