Pepparstek

OJ!

En nybliven vegetarian får utstå hårda prövningar. Det kändes helt okej bra att motstå när mamma med det dåliga minnet sa att hon köpt extra dyrt, fint kött. Det var svårare när matoset spred sig i köket. Och än svårare sedan vid matbordet när mor hela tiden påpekade hur gott och mört det var! Men jag åt Wokgrönsaker, keso och potatisgrejer och motstod frestelsen. Och det var faktiskt inte svårt, såhär efteråt när jag är mätt och allt, och känns gött bra. Det här ska nog bli fint.

Ingen sol och cykel idag men allt känns ändå en aning ljusare, pepp!

Nu ska jag snart köra mig själv och Christy till Orust och superchilla med Älex. Det ska vara fint såhär års har jag hört.

Puss

Kommentarer
Postat av: johannahaapala

du är dålig på att blogga

2009-09-14 @ 09:12:22
Postat av: johannahaapala

nej varför skrev jag så för? Du är ju fantastiskt bra på att blogga, min vän<3

2009-11-10 @ 15:44:09
URL: http://kbergsjohannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0