Vad händer ens

Hej och hå, varför är man aldrig nöjd? När man (läs jag) går i skolan vill man vara ledig och när man (läs jag) är ledig skulle man göra vadsomhelst för att få någon slags struktur i sitt liv. Jag blir deprimerad av lov, så sjuk är jag. Och nu ska jag inte tillbaks till någon skola heller. Så nu är jag sjukt sugen på att jobba 9-5 så jag kan få gå och längta efter att få vara ledig. Jag är däremot inte särskilt sugen på att söka jobb men dessa två saker går oftast hand i hand så jag är väl tvungen. Precis som man (läs alla som vill ha ett liv) är tvungen att göra en massa jobbiga saker man inte har lust till.


Jag har insett att jag vant mig vid att alltid ha en massa människor omkring mig så nu känns det väldigt tomt och jag saknar alla. Det är skönt att vara ensam också men jag blir så äckligt melankolisk.


Regina Spektor är en kvinna som jag känner måste omnämnas här på min blogg. Hon är en så fruktansvärt grym människa och göra så sjukt bra musik som bara är helt hennes egen!

Carina Berg kan jag säga ett ord om också. Sjuktcool.


Idag såg jag en hel tidning som handlade om bloggande och om hur man skapar en "framgångsrik" blogg. Var liiite sugen på att köpa den, jag känner att jag inte är något vidare bra på det här. Men va fan, jag har kul. Eller tidsfördriv i alla fall.


Naej, imorgon blir det bättre.

Hoppas på sol.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0