Så talade Zarathustra

Oj, oj, här var det deppigt. Det brukar bli så på internet av någon anledning. I vilket fall. Idag bloggas av tre anledningar:

  • Jag har uppsatser att skriva och prova att plugga till och därför gör jag allting utom just det
  • Jag tänkte börja blogga igen för det känns som en bra grej att göra när jag har tagit studenten och alla vill hålla koll på vad jag har för mig (yeah right)
  • Jag ska bli litteratur- och kulturnörd och alla ska få chansen att följa min långa väg till detta mål!

Yäs, vi får se hur det går. Nu hägrar religion och naturkunskap. Jag tror att jag ska ta en cykeltur eller nåt.

"Allt rakt ljuger. All sanning är krum, tiden är själv en cirkel."
- ur så talade Zarathustra av Fredrik Nietzsche


Kommentarer
Postat av: happi

jag kommer att kolla din blogg varje dag när vi inte längre går på samma skola!!!!! Du är en intressant brud!! VBT MÖTE på söndag?

2009-05-11 @ 20:22:43
URL: http://kbergsjohannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0